Za odlazak iz FAS-a izjasnilo se blizu 30 radnika

Bez autora
Mar 23 2010

Blizu 30 zaposlenih u Fijat automobili Srbija, posle mesec dana probnog rada, izjasnilo se da žele da napuste tu firmu i vrate se u fabriku Zastava automobili. Pre mesec dana oko 1.000 radnika iz Zastava automobila prešlo je u FAS i danas se završava izjašnjavanje radnika o tome da li žele da nastave da rade u srpsko-italijanskoj firmi. Razlozi radnika uglavnom su ti da ne mogu da izdrže tempo rada, ali i mobing koji trpe od nižerangiranih šefova. Ti radnici tvrde da Fijat automobili Srbija forsira posao i da se od njih traži da obavljaju mnogo više operacija na traci, zbog čega neki ne mogu da izdrže taj tempo. Nije reč o radnicima koji ne žele da rade, već o tome da je njihova norma ista kao i u drugim Fiatovim kompanijama, ali da oni imaju i dodatnu obavezu da delove koji stižu za Punto raspakuju i dopreme do mesta za montažu. Zaposleni u drugim Fijatovim fabrikama u svetu nemaju tu obavezu jer su im delovi nadohvat.

Za odlazak iz FAS-a izjasnilo se blizu 30 radnikaBlizu 30 zaposlenih u Fijat automobili Srbija, posle mesec dana probnog rada, izjasnilo se da žele da napuste tu firmu i vrate se u fabriku Zastava automobili, izjavio danas predsednik Samostalnog sindikata kragujevačke fabrike Zoran Mihajlović.

Podsetivši da je pre mesec dana oko 1.000 radnika iz Zastava automobila prešlo u FAS i da se danas završava izjašnjavanje radnika o tome da li žele da nastave da rade u srpsko-italijanskoj firmi, Mihajlović je rekao da su razlozi radnika uglavnom ti da ne mogu da izdrže tempo rada, ali i mobing koji trpe od nižerangiranih šefova.

Mihajlović je rekao da ti radnici tvrde da Fijat automobili Srbija forsira posao i da se od njih traži da obavljaju mnogo više operacija na traci, zbog čega neki ne mogu da izdrže taj tempo.

"Nije reč o radnicima koji ne žele da rade, već o tome da je njihova norma ista kao i u drugim Fiatovim kompanijama, ali da oni imaju i dodatnu obavezu da delove koji stižu za Punto raspakuju i dopreme do mesta za montažu", objasnio je Mihajlović naglašavajući da zaposleni u drugim Fijatovim fabrikama u svetu nemaju tu obavezu jer su im delovi nadohvat.

Prema rečima Mihajlovića, najčešći vid mobinga je taj što se od radnika traži da preuzmu i deo posla radnika koji tog dana nije došao na posao, uz pretnju otkazom.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik